четвер, 3 грудня 2015 р.

САМОАНАЛІЗ УРОКУ

АМОАНАЛІЗ  УРОКУ  З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ



ОРІЄНТОВНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ


  1. Чи відповідає мій урок програмі?
  2. Чи правильно мною були визначені і розв’язані на уроці на­вчальні, виховні і розвиваючі завдання?
  3. Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням?
  4. Що було основним, найсутгєвішим на уроці?
  5. Чи зумів я акцен­тувати увагу учнів на його вивченні?
  6. Чи вдало визначена структура уроку?
  7. Чи була організована на уроці робота із формування основних умінь, навичок, інтересів учнів?
  8. Як здійснювались внутріпредметний і міжпредметний зв’язки?
  9. Які методи і засоби навчання були використані на уроці?
  10. Чи були вдалими вибір і поєднання?
  11. Які форми навчання (масові, гєупові, індивідуальні) домінували на уроці?
  12. Чи були вдалими Їх вибір і поєднання?
  13. Чи об’єктивно і відповідно до норм оцінені мною знання учнів?
  14. Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначалися об­сяг і складність домашнього завдання?
  15. Чи було воно диференційованим?
  16. Що було зайвим у моїй діяльності і в діях учнів?


Самоаналіз уроку (1)

  1. Чи була досягнута ціль уроку?
  2. Чи всі учні працювали на уроці та як вони працювали?
  3. Чи доцільно використовувався час на уроці?
  4. Які знання засвоїли учні, які вміння закріпили?
  5. Які були недоліки в ході уроку и чому?
  6. Які зміни ви внесли у структуру і зміст на наступний урок з цієї ж теми?



Самоаналіз уроку (2)

  1. Яка характеристика реальних навчальних можливостей учнів?
  2. Яке місце даного уроку в темі, розділі, курсі?
  3. Як він пов’язаний з попередніми і наступними уроками?
  4. В чому специфіка даного уроку, який його тип?
  5. Які завдання вирішувались на уроці?
  6. Чи враховані особливості групи, окремих учнів?
  7. Чому вибрана структура уроку раціональна для вирішення цих завдань?
  8. Яке поєднанняметодів та форм навчання використовувалось для пояснення нового матеріалу?
  9. Як був організований контроль засвоєння учнями знань, умінь, навичок?
  10. Як використовувався на уроці навчальний кабінет, які засоби навчання?
  11. За рахунок чого забезпечувалась висока працездатність учнів протягом уроку?
  12. За рахунок чого забезпечувалась позитивна психологічна атмосфера спілкування?
  13. Як був реалізований виховний вплив особистості викладача?
  14. За рахунок чого забезпечувалось на уроці раціональне використання часу?
  15. Запасні методичні цікавинки на випадок непередбачуваної ситуації.
  16. Чи вдалося повністю реалізувати поставленні завдання?
  17. Якщо не вдалось, то чому?
  18. Коли викладач планує надолужити виконання нереалізованого?






Самоаналіз  уроку
з англійської мови в _____ класі СШ № ________
вчителя _______ категорії
по темі "_______________________________________"





1. Психолого-педагогічна характеристика класу.

Клас дуже неоднорідний по успішності.
Є учні, що важко сприймають новий матеріал, але є такі, що мають високі успіхи у вивченні англійської мови.
Учні цього класу непогано володіють навичками індивідуальної та роботи в групах.
Все це враховувалось при плануванні уроку та визначенні технологій для використання на уроці.


Місце даного уроку у темі, що вивчається, формулювання цілей уроку:

Даний урок є систематизуючим по темі «__________________».
На попередніх уроках учні працювали над лексикою з теми «________________»,
удосконалювали навички використання ____________________ часу для всіх осіб займенників.


Цілі уроку:
_______________________________________________


Організація уроку:


Для виконання триєдиної цілі уроку були обрані наступні пасивні, активні та інтерактивні методи навчання: метод монологічного висловлювання, метод практичного використання знань, індивідуальна робота, робота в групах, гра, словесно-дедуктивний метод, метод проектів, використання комп’ютерних технологій, використання пісні.

Щоб залучити учнів до навчання необхідні все нові й нові форми організації уроку, де за основу береться пізнавальний інтерес учнів, а вчитель являється лише каталізатором, котрий посилює цей інтерес. Виходячи з цього на уроці були використані наступні  форми роботи с учнями:

Комп’ютерне тестування знань ЛО, що дозволяє зекономити час на виконання завдання та його перевірку:

Фронтальна робота, як найбільш ефективна з точки зору психологічного комфорту учнів на відкритих уроках;
Індивідуальна робота, що дозволяє дати посильне завдання слабо встигаючим учням;
Проектна робота, що в свою чергу являється продуктом групової роботи на уроці.


Така форма організації учбової діяльності на уроці суттєво підвищує мотивацію навчання, ефективність та продуктивність учбової діяльності, забезпечує роботу всього класу, дозволяє учням розкрити свої здібності. Обрані форми та методи ведення уроку відповідали завданням уроку, характеру та змісту учбового матеріалу, рівню знань, умінь та навичок учнів.


Структура уроку дозволяє логічно підвести учнів до монологічного висловлюванню по темі уроку, так як на підготовчому етапі було відпрацьовано весь необхідний лексико-граматичний матеріал: слова й вирази по темі, правила використання _______________________________ часу дієслів.


Комп’ютерний тест дозволив проконтролювати знання ЛО з теми. Таким чином вказані підготовчі етапи працювали на головний етап уроку – захист проектів.


Для створення максимально комфортних умов роботи на уроці було представлено необхідне ва обладнання та матеріали: комп’ютер,   аудіо запис, підручники, роздатковий матеріал по темі.

Чи вдалося вирішити поставлені задачі, досягти запланованих результатів уроку, при цьому уникнувши перенавантаження учнів?

Вважаю, що вдалося досягти запланованих результатів уроку, вирішити поставлені задачі. Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів учбової діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів: високий інтерес до вивчення даного предмету, розвиток загально учбових умінь та навичок, добрі потенціальні можливості оволодіння іноземною культурою (розвиток фонематичного слуху, вміння порівнювати, узагальнювати явища, розвиток уяви, бахання самостійно висловлюватись, незалежно від мовленнєвої підготовки), достатньо висока мотивація, що стимулювалася використанням нетрадиційних методів роботи на уроці.



САМОАНАЛІЗ УРОКУ
  1. Чи відповідає мій урок програмі?
  2. Чи була досягнута ціль уроку?
  3. Які знання засвоїли учні, які вміння закріпили?
  4. Чи вдало визначена структура уроку?
  5. Як здійснювались внутріпредметний і міжпредметний зв’язки?
  6. Які методи і засоби навчання були використані на уроці?
  7. Які форми навчання (масові, групові, індивідуальні) домінували на уроці?
  8. Чи всі учні працювали на уроці та як вони працювали?
  9. Чи об’єктивно і відповідно до норм оцінені мною знання учнів?
  10. Чи правильно визначалися об­сяг і складність домашнього завдання?
  11. Що було зайвим у моїй діяльності і в діях учнів?
  12. Яка характеристика реальних навчальних можливостей учнів?
  13. Чи враховані особливості групи, окремих учнів?
  14. Чи вдалося повністю реалізувати поставленні завдання?


Немає коментарів:

Дописати коментар