Самоаналіз проведеного уроку
Мета: виявлення рівня розвитку в конкурсантів здатності до здійснення власної рефлексивної й корекційної діяльності.
Критерії оцінки:
Визначення місця й ролі уроку в системі тематичного модуля, навчального розділу програми.
Аналіз співвідношення комплексної мети уроку (навчальної, розвивальної, виховної) та результатів її досягнення.
Обґрунтування та аналіз структури уроку.
Аналіз способів мотивації навчальної діяльності учнів.
Доцільність і ефективність використання різних методів, форм і додаткових засобів навчання; їх відповідність віковим особливостям учнів.
Аналіз результатів навчальної діяльності учнів.
Визначення сильних і слабких сторін уроку.
Висновки та пропозиції щодо вдосконалення власної методики, подолання недоліків уроків.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар